Friday, June 22, 2012

“ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ေတြးမိေသာ အေတြးစမ်ား”








































ယခုအခါမွာ ျမန္မာနိင္ငံႏွင့္ နိင္ငံသားမ်ားအတြက္ အလြန္ဂုဏ္ယူစရာေကာင္းေသာ...သားေကာင္းမိခင္ပီသစြာျဖင့္ အေမ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေၾကာင့္ ကမာၻအလယ္အတြင္ ျမန္မာနိင္ငံသားမ်ား မာန္၀ံ့ ဟန္တင့္နိင္ၾကေလျပီ။ဟိုနိင္ငံက အေမ ဒီနိင္ငံက အေမ တို႔အေမစုကြလို႔ ဟစ္ေၾကြးသံေတြက ကမာၻေျမအႏွံ႔ အြန္လိုင္းေျမကိုပါ သိမ္းပိုက္ထားဘိသကဲ့သို႔...ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂုဏ္ယူ၀ံ့ၾကြားၾကရေလျပီ။

“အေမစုအတြက္ ဂုဏ္ယူမိသည္။”
“ျမန္မာနိင္ငံသားတစ္ေယာက္အတြက္ ဂုဏ္ယူမိသည္။”
“ျမန္မာနိင္ငံေတာ္အတြက္ ဂုဏ္ယူမိသည္။”

ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္အတူ ျမန္မာနိင္ငံသားအမ်ားစုမွလည္း ဂုဏ္ယူ၀ံ့ၾကြားမိၾကမည္ဟု ယုံၾကည္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကသည္။ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂုဏ္ယူေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေခါင္းေမာ့ေနၾကသည္။

ထိုသို႔ေသာ အေတြးႏွင့္ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိေသာကြ်န္ေတာ္အား အေတြးစတစ္ခုကေမးလာပါသည္။

“အေမအတြက္ ဂုဏ္ယူေနေသာ ကြ်န္ေတာ္တို႔.... အေမဂုဏ္ယူေလာက္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာေတြ လုပ္ခဲ့ျပီးပါသနည္း....”
“ျမန္မာနိင္ငံသားမ်ား ဂုဏ္ယူေလာက္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာေတြၾကိဳးစားခဲ့ျပီးပါသနည္း...”
“ျမန္မာနိင္ငံေတာ္အတြက္ ဂုဏ္ယူရေအာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ဘာေတြ စြမ္းေဆာင္ခဲ့ျပီးပါသနည္း...”

ကြ်န္ေတာ္တို႔က အေမစုကိုခ်စ္တယ္။အေမစုအတြက္ ဂုဏ္ယူမိတယ္ဆိုရင္ေတာ့.... အေမစုကေရာ...သူခ်စ္တဲ့ျပည္သူေတြအတြက္ဂုဏ္ယူခ်င္လိမ့္မယ္လို႔မထင္မိဘူးလား။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ သူလဲ ေခါင္းေမာ့ခ်င္မယ္ မေမ်ွာ္လင့္မိဘူးလား။
ကဲ......အေမစုအတြက္ ဂုဏ္ယူ ၀မ္းေျမာက္မိၾကေသာ ျမန္မာနိင္ငံသား မိတ္ေဆြမ်ားခင္ဗ်ား....
ကြ်န္ေတာ့ရဲ့ လူငယ္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ အေတြးစကို ဒီအထိဖတ္လာေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။ဒီမွာပဲ ကြ်န္ေတာ့ အေတြးစကို အဆုံးသတ္ပါေတာ့မယ္။

သူတစ္ပါးအတြက္ အျမဲဂုဏ္ယူေနမိတဲ့ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ....ကြ်န္ေတာ္တို႔ အတြက္ သူတစ္ပါးေတြ ဂုဏ္ယူရေအာင္ ၾကိဳးစားမႈအဆင့္ထိ တိုးျမွင့္ေစခ်င္ပါေၾကာင္း မိမိကိုယ္ကို ....သတိေပးရင္း...ေလးစားစြာ ေရးသားတင္ျပအပ္ပါသည္။
ေလးစားလ်ွက္
ကိုေ၀ဠဳ ေျမာက္ဥကၠလာ ေက်ာင္းသားလူငယ္

No comments:

Post a Comment